reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 22

Vandaag ging ik naar de kleine school om gymlesjes te geven.
Ik fietste naar het kantoor van ontmoet Afrika en vanaf daar bracht Namaawuu mij naar de school. Ik ging vandaag lesjes geven met de parachute die ik had meegenomen uit Nederland. Ze vonden het super leuk! Ook de leraren waren heel enthousiast en ze wilden allemaal filmpjes maken. Het was een leuke dag! Toen de school dicht ging ben ik terug gebracht door een leraar van de school.
Thuis vertelde Afaf mij dat in het moslimse geloof rechts goed is en links niet. Zo moet je bijvoorbeeld altijd dingen geven en aannemen met rechts. Als je een kamer binnenstapt doe je dat met je rechterbeen eerst. Als je je broek aan trekt doe je eerst je rechterbeen in de broek. Als je gaat slapen ga je op je rechterzij liggen en als je begrafen wordt lig je ook op je rechterzij. Ik vond het leuk dat ze mij dit vertelde want ik wist het niet en het lijkt me veel om over na te denken.


Reacties

Reacties

Johan

Ik vind het wel allemaal een beetje rechts

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!