reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 24

Vandaag ging ik naar Greater Heights. De lesjes in de ochtend waren vermoeiend. Tussen de middag fietste ik naar huis en kocht ik een ananas. De ananas was mijn lunch en ik viel op de bank in slaap. Rond 2 uur ging ik weer naar de school. De lesjes gingen goed! Het was leuker dan in de ochtend. Op de school zijn de kinderen altijd heel enthousiast. Ze worden dolblij van gym. Ik ben alleen bang dat als ik weg ben ze geen gymlessen meer krijgen want de gymleraar heeft een dom taakje gekregen om op het schoolplein te letten.
Op school bidden de kinderen altijd. Ze staan dan buiten opgesteld in rijen. Dan zingen ze daarna een liedje over god en vervolgens het volkslied van Ghana.

Reacties

Reacties

Johan

Jammer dat je lessen niet worden opgepikt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!