reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 23

Vandaag ging ik weer naar de kleine school. Het was alweer de laatste keer op deze school. Ik vind het jammer dat ik niet vaker op deze school lesjes heb kunnen geven. De leraren zijn heel aardig en ik vind het leuker en persoonlijker dan het grote Greater Heights. De lesjes gingen goed! Het was heel leuk!
Ze hebben mij een Ghanese jurk gegeven. Een jurk die ze hier dragen bij een bepaald feest. Echt super lief! Ze noemden mij anty Esmee.
Ik vond het wel jammer dat ik gedag moest zeggen tegen deze leuke school. Een leraar bracht mij terug naar huis maar helaas raakte de band van z'n scooter lek. We moesten wachten tot de band gerepareerd werd en toen konden we weer gaan.
Thuis zat ik voor de winkel van Afaf en Baba kwam naar me toe en hij zei dat hij god had gezien. Toen wou hij het mij laten zien, maar toen ik keek was hij helaas net verdwenen. Jammer.. ik had hem graag willen zien.
Baba vind het leuk om met mij een potje te pesten! Dat heb ik hem geleerd.

Reacties

Reacties

Anne-Marie

Ben benieuwd naar je jurk wat leuk zeg..

Johan

Dusszzz, niet gezien....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!