reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 10: eerste gymles

Vandaag heb ik voor het eerst gym gegeven op de Greater heights school. Ik had verwacht dat de gymleraar David er zal zijn en mij zou begeleiden of dat ik eerst een keer bij hem zou kijken. Maar hij was er niet..
Dus ik moest het helemaal alleen doen. De kinderen werden al wild van het woord gym. Ze vinden het super leuk!! Hierdoor was de les wel beetje chaotisch en de kinderen vinden het moeilijk spellen te begrijpen. Toch was het wel leuk! Tussen de middag ging ik naar huis en ging ik verderop wat rijst kopen als lunch. Het fietsen in de middag is super heet!
Smiddags weer 2 klassen gym gegeven. Weer chaotisch maar wel leuk! De kinderen zijn enthousiast en ze noemen mij de hele tijd madame. Ze willen graag m'n spullen voor me dragen.

S'avonds viel de stroom uit. Dat gebeurt wel vaker. We zitten dan gezellig bij kaarslicht. We zitten vaak voor het winkeltje van Afaf nog een beetje te kletsen.

In de nacht hoor ik soms een super hard geluid. Dan schrik ik me een hoedje. Het zijn de mangos die uit de boom vallen uit de mangoboom naast mijn kamer.

Reacties

Reacties

Johan

Yes, je eerste lessen, daar ben je voor gekomen! Ik snap wel dat die kids wat druk zijn, is natuurlijk allemaal spannend voor hun. Maar jij kunt dat! Suc6 met de verdere lessen!

Monique

Goed bezig Esmee, knuffel van ons drie ...?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!