reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 20

Het was weekend dus ik ging lekker uitslapen vandaag. Ik werd helaas om 8 uur wakker omdat ze de mangoboom naast mijn kamer wilden snoeien. Afaf was al begonnen met wassen. Niet veel mensen zitten hier op een sport, maar het wassen en koken is een hele workout. Je moet hier ook vaak wassen want alles word heel vies door al het stof en zand.
Na het ontbijt ging ik mee met Mizema en Afaf naar de baby. Ze kreeg vandaag de naam, ik ben de naam alleen al weer vergeten.
Smiddags heb ik niet veel gedaan. Beetje thuis gechilld. S'avonds ging ik met Merkhael ('broer') naar een plek waar ze danste. Ik vond het leuk want de Afrikanen kunnen allemaal heel goed dansen!

Reacties

Reacties

Johan

Rustig dagje! Jammer dat je niet wat langer kon slapen!

Anne-Marie

ik weet wel leuke naam Gunther...hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!