reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 19

Sorry ik heb al een tijdje niks van me laten horen. Ik heb steeds geen tijd om te schrijven. Ik vertel over dag 19:
Vandaag heb ik best wel veel gedaan! Ik stond vroeg op en ging met Afaf mee naar haar school. Ze geeft les aan de kleuters. De school heeft heel weinig. De klas waar Afaf in lesgeeft is een krakkemikkig klein gebouwtje of moet ik zeggen hokje. Ze hebben alleen een paar bankjes waar de kinderen opgepropt op kunnen zitten. Ze hebben een paar materialen voor het lesgeven die hebben ze van een hulporganisatie hebben gekregen. Eigenlijk is alles wat ze hebben van de hulporganisatie want de overheid regelt niks. Soms moeten leraren zelf potloden kopen voor kinderen omdat de ouders ze niet kopen.
Er waren twee leraren die naar school kwamen en vervolgens alleen buiten hebben zitten kletsen en geen les hebben gegeven. Ik vond het raar...
Afaf kwam overigens ook een uur te laat en na een uurtje les geven was ze al weer klaar...
Heel anders dan in Nederland in ieder geval. Ik heb mooier foto's gemaakt van de kinderen, dat vinden ze super leuk! Ze vinden het allemaal heel leuk en cool om peace tekens te maken.
Nadat we bij de school waren geweest gingen we op kraamvisite bij een vriendin van Afaf. Een hele schattige baby! Hier krijgt de baby een week na de geboorte de naam.
Na ons bezoekje gingen we terug naar huis want smiddags moest ik naar Greater Heights. De gymlesjes gingen goed! Het was leuk maar gymles geven aan meer dan 30 kinderen met 40 graden in de zon is heel vermoeiend.
Toen ik thuis kwam was ik dus ook wel moe. Ik kon even rusten en toen hield de zoon van Namaawuu mij op en hij bracht me naar de vrouw die mijn jurk gaat maken. Ik hoop dat die mooi wordt.

Reacties

Reacties

Johan

Bijzondere ervaring weer!

Anne-Marie

Wat bijzonder allemaal weer...best vreemd zeg dat daar de baby's eerst een week naam loos zijn..
Geniet nog even daar het gaat al opschieten...ik kom volgende week bij je langs hoor!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!