reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 18

Vandaag ging ik naar de kleuterklas. In de klas heb ik een verhaal over een vogel verteld. De kindjes vonden het volgens mij wel leuk!
De manier van lesgeven in de kleuterklas hier in Ghana is wel echt saai. De kinderen moeten alles super vaak spellen en herhalen.
In de pauze wouden alle kinderen mij aanraken, m'n haar voelen en m'n hand vasthouden. De kinderen zijn wel heel schattig.
Na school fietste ik naar huis en toen werd ik opgehaald door Namaawuu. Ik vind de scooter ritjes altijd leuk want dan zie ik veel van de stad. We gingen naar het centrum om stof te kopen voor een jurk en ik heb een tas gekocht. Later kwamen we terug bij het kantoor van ontmoet Afrika (en de winkel van Namaawuu waar we dan zitten). We aten Jam. Dit keer was de Jam wel lekker! Het was gezellig!
Ik ging met Merkhael terug op de motor naar huis. Toen ik thuis kwam was ik best moe en ik wou gaan slapen. Saad wou alleen steeds maar niet bij me weg. Hij plakt aan me maar hij is heel lief!!

Reacties

Reacties

Johan

Ik vond scooterrijden ook wel ?....??♿️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!