reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 17

Vannochtend moest ik vroeg op. Om 7 uur fietste ik naar de school. Ik had twee lessen in de ochtend. De lesjes waren niet zo'n succes. De kinderen waren zo wild en druk. Ze duwen elkaar om vooraan te staan en ze schreeuwden de hele tijd: Madam! Madam!
Na de lesjes ging ik naar huis. Heel even rusten en ik ging een ananas kopen voor lunch. Lekker!!
Na de lunch ging ik weer naar de school, gelukkig gingen deze lesjes heel goed en het was leuk!
Het was Valentijnsdag en Afaf vertelde me dat het hier niet zo veel gedaan wordt aan Valentijnsdag. Ze noemen het chocolate day en veel eten dan wat chocola. Dus ik kocht wat chocola voor het gezin.
S'avonds ging ik met Mizema (vader) op de motor rijst ophalen bij een etenstent verderop. We dronken cola bij het eten. Het voelde als een feestmaal. We hadden gezellig gekletst.

Reacties

Reacties

Johan

Op de eerste lessen na, klinkt het wel als een leuke dag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!