reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 16

Gister (dag 15) ben ik s'ochtends na het ontbijt en nog even gezwommen te hebben met de taxi en bus weer naar huis gegaan. Ik heb genoten van het weekend.
Thuis heb ik niet zo veel gedaan. Ik heb voorbereidingen voor de gymlesjes gemaakt.

Vandaag ben ik s'ochtends door Namaawuu opgehaald en ging ik naar de kleine school. Namaawuu vind ik altijd heel leuk! Ze is geïnteresseerd in me en dat mis ik soms een beetje bij mijn gastmoeder.
Vandaag was de eerste keer dat ik lesjes ging geven op de kleine school. Het was heel leuk! De kinderen luisterden veel beter dan op de andere school. Misschien ook omdat het een iets kleinere was.
Een leraar heeft mij in de middag naar het kantoor van ontmoet Afrika gebracht en later heeft Namaawuu mij naar huis gebracht. Thuis heb ik gekaart met de familie en yahtzee gespeeld.
Nu ga ik zo eten... we eten jam. Dat smaakt naar een soort ongegaarde aardappel en wordt hier veel gegeten.

Reacties

Reacties

Johan

Vreemde jam ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!