reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 14

Vanochtend ben ik vroeg opgestaan voor de safari. Ik kon gelukkig sokken van iemand lenen want we gingen wandelen. Met een groep en een gids gingen we door het park lopen en konden we vrij dicht bij de olifanten komen. Super leuk! Naast olifanten zagen we antelope en apen. Het was heel leuk!
Toen we terug kwamen was het nog steeds vroeg en ik had ontbijt met andere vrijwilligers die ik daar had ontmoet. Daarna heb ik de hele middag aan het zwembad gechilld en zelfs een pizza gegeten, Woohooo! Vanaf het zwembad had je een prachtig uitzicht over het park en kon je soms olifanten zien drinken uit een meertje.
Toen ik naar mijn kamer toe liep was er opeens een grote aap en die rende hard op mij af. Ik was heel bang en dacht: 'oh nee! Ik heb de hondsdolheid inenting niet gehad'
De aap kreeg de tas van het meisje dat naast mij liep, want daar zaten worstjes in.
Smiddags ontmoette ik nog meer vrijwilligers, we gingen samen eten. Was heel gezellig!

Reacties

Reacties

Johan

Jeetje, wat eng zo’n grote aap die op je af komt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!