reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 13: naar Mole National Park

Vandaag ging ik s'ochtends vroeg naar Mole National Park. Mijn 'broer' bracht mij naar de bus. Helaas werkt het hier zo dat de bus pas vertrekt als de bus vol is. Ik moest 3 uur wachten voordat we konden vertrekken. Met de bus naar Larabanga en daarna met de taxi naar het park.
In de begin van de middag kwam ik aan in het National Park. Ik heb daar lekker patatjes gegeten (jeeeej!) en lekker gezwommen in het zwembad met een prachtig uitzicht! Er zijn hier andere toeristen daar heb ik mee gekletst.
Ik heb pasta gegeten als avondeten en daarna ging ik op safari. We gingen met een groepje op pad. We zaten boven op een jeep en ik had een grote zaklamp gekregen om mee te schijnen. We hebben 2 soorten antelope gezien, een krkodil van ver weg, een genet cat, een stekelvarken, 2 soorten mancous en wat vogels :) Het was heel leuk! Ik had best wel veel gespot! Het was helaas wel lastig om foto's te maken omdat het donker was en de dieren niet heel lang stil zitten meestal. Morgen vroeg ga ik weer op safari.
Weltrusten!

Reacties

Reacties

Johan

Wat goed en leuk dat je ook even iets recreatiefs kunt doen. Een mooie belevenis in een van de mooiste attracties van Ghana hoorde ik van papa en mama. Geniet er van, want als ik dit schrijf kom je over 2 weken alweer thuis.

Inge

Superleuk om te lezen!

Annet

Hele mooie foto's van het park! Ga je komend weekend weer een uitstapje maken? Wat een leuke valentijnsverrassing had je naar David gestuurd. Daar was hij blij mee. Goede dagen nog! Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!