reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 12

Ik sla dag 11 even over want dat was een luie dag voor mij. Ik was moe die dag en ging kijken in de kleuterklas op de Greater Height school. De kinderen zijn 4/5 jaar oud en hebben al huiswerk! Ze moesten veel herhalen in de les. Wel honderd keer de maanden van het jaar en de dagen van de week zeggen en alles spellen. Ik viel bijna in slaap haha.

Oke nu over dag 12. Ik was s'ochtends vrij. Ik had een beetje uitgeslapen en ik ging m'n kleren wassen. Ik had het een keer een beetje geoefend met Afaf. Het lukte me om mijn kleren schoon te krijgen :)
Tussen de middag had ik rijst als lunch met Afaf en een vriendin van haar. Rijst met m'n handen eten was soms nog wat lastiger.
Smiddags ging ik naar school. Ik ging weer gymles geven.
Dit keer was David er wel. Als hij er bij is is er toch wat meer orde. We speelden mijn spellen en de kinderen vonden het heel leuk!
Als de kinderen pauze hebben komen de kinderen van groep 4b naar mij toe. Ze zijn heel enthousiast en ze willen allemaal aan mij zitten. Ze willen m'n huid en haar voelen en m'n spullen voor mij dragen. Het zijn lieve meiden!
Na school fietste ik op mijn fietsje weer naar huis. Toen ik thuis kwam hoorde ik Saad al weer roepen:"Lisa! Lisa! Lisa!"
Ik gaf Saad en Baba een tennisbal en we speelden er mee. Ze vonden het helemaal geweldig.

Reacties

Reacties

Johan

Leuke dag weer volgens mij! Wel even wennen hè, zo je kleren wassen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!