reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 8

Vandaag ben ik naar de school geweest. Namaawuu heeft me gebracht en opgehaald. Op de school ben ik geïntroduceerd bij alle leraren. Dat waren heeeeel veel. Als ik in de klassen kwam met de jongere kinderen waren ze op een of andere nooit wat aan het doen en was er vaak chaos in de klas. In de wat hogere klassen was de veel minder het geval. Ik heb David de gymleraar ontmoet en met hem dingen besproken. Ik heb een rooster gekregen en ga gym geven aan de kinderen van 5 t/m 9 jaar. Op de donderdag ga ik helpen bij de kleuters. Ik ben blij dat ik nu weet wat ik ga doen en ik heb er zin in. Woensdag ga ik beginnen want morgen bezoek ik nog een andere school met Namaawuu.
Smiddags heb ik met namawuu een ritje op de scooter gemaakt naar het centrum en heb ik een fiets gehuurd voor de rest van de tijd dat ik hier ben.
Een klein jongetje uit de familie, Saad, volgt me overal. Hij vind me volgensmij wel leuk en hij noemt me Lisa. Dat was een vorige vrijwilliger dus nu noemt hij alle blanke meisjes Lisa.

Reacties

Reacties

Johan

Leuk dat je nu weet wat en wanneer je wat gaat doen. Gymlessen geven dat kun je wel, No problem! Wel toevallig dat de gymleraar David heet??

Anne-Marie

Essie ben je niet in de war we weten dat je David mist...HAHAHA...zo toevallig die naam DAvid

Annet

Succes met de gymlessen! Gauw een foto sturen van andere David :-) En fijn dat je nu een eigen fiets hebt, lijkt me. Groetjes van Linde

Miranda

Ben blij dat je het naar je zin hebt.veel plezier met lesgeven en geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!