reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 7

Vandaag had ik een relax dagje. Het was weekend en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Ik wou een traditioneel dorpje bezoeken maar hoorde dat er iemand in het dorp is overleden dus ze zijn aan het rouwen en dan is het niet het goede moment om daar heen te gaan. Ik ga een andere keer als ik tijd heb. Dus ik ben thuis gebleven vandaag. Ik heb m'n boek gelezen, gespeeld met de kinderen en met de baby katjes. Familie van mijn gezin die naast ons wonen hebben baby katjes! Ik ben helemaal verliefd! (sorry David) Mijn 'broer' verzorgt ze en ze luisteren heel goed naar hem. Hij vertelde dat de moeder is weggehaald van de straat door mensen die de kat gaan eten. Ook zijn 4 babykatjes waarschijnlijk in iemands maag verdwenen :(
Ik zat voor het winkeltje van Afaf en kinderen liepen langs ze zongen de hele tijd: "white lady Hello, white lady Hello" alleen dan ik lokale taal.
Het was een rustig dagje maar ik verveelde me niet :)
Ik had nog lang gebeld met David (shout out)
S'avonds ging ik met het gezin 30 seconds spelen. Het was heel grappig want eerst snapten ze het niet en ze waren super blij als ze een woord geraden hadden

Reacties

Reacties

Anita

30 seconds Ha Ha altijd leuk inderdaad. Ik ben ook altijd blij als ik woord raad?

Johan

Doet me een beetje aan de hotelkamers in US denken ?

Esmee Bos

HAHa ja mij ook!

Anne-Marie

Jemig niet te geloven die katjes in iemand zijn maag ..ik moet er niet aan denken voor ons niet voorstellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!