reismeemetesmee.reismee.nl

Dag 3

Ik ben met de bus van Accra naar Tamale gereisd. Het was een busrit van 13 uur ongeveer. De bus was gelukkig wel comfortabel. Airco, lekkere stoelen en je kon zelfs je telefoon opladen. Door de busrit heb ik veel van Ghana kunnen zien, natuur en dorpjes langs de weg. Het is het droogseizoen hier nu en dat is wel te zien. De grond is droog en er is vooral zand. De dorpjes zijn gemoedelijk maar arm.
Je ziet ook veel geiten rond de huizen lopen.
Ik vond de busreis heel erg meevallen. De vrouw naast mij in de bus heb ik drop laten proeven. De zoete drop vond ze wel lekker :)
Namaawuu heeft me van het station in Tamale opgehaald. Ik slaap nu eerst 2 nachtjes bij haar zodat ze mij een beetje wegwijs kan maken en vertellen wat ik moet doen en wat ik niet moet doen. Ze is heel lief! Ze heeft een man en 4 zonen die thuis wonen en een mooi huis. Ze heeft eten voor me gemaakt. We hebben geketst en toen ging ik slapen.

Reacties

Reacties

Esmee Bos

Hahaha ik bedoel natuurlijk gekletst ipv geketst

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!